loading...
فازمیده - دانلود آهنگ و فیلم و سریال
مدیریت سایت بازدید : 186 پنجشنبه 26 مرداد 1396 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام هوام دوباره پسه

Download New Song By Mohsen Chavoshi Called Havam Dobare Pase

متن ترانه :

 

دو روز دنیا برام قفس تر از قفسه
بهم نفس برسون هوا دوباره پسه
هوامو داشته باش میگن تو مومنیو
دم مسیحاییت نفس تر از نفسه
همیشه میلنگه یه جای زندگیم
الهی من بمیرم برای زندگیم
همیشه میلنگه یه جای زندگیم
الهی من بمیرم برای زندگیم

من که یادم رفته چی دردمه چی دوامه
برام مهمم نیست کی نیستش و کی باهامه
همیشه میلنگه یه جای زندگیم
یه مرگ تازه میخوام به جای زندگیم
نذار که کشته این زهر گزنده بشم
میخوام تو این بازی یه بار برنده بشم
همیشه میلنگه یه جای زندگیم
الهی من بمیرم برای زندگیم
همیشه میلنگه یه جای زندگیم
الهی من بمیرم برای زندگیم

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 432
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 569
  • بازدید ماه : 1,137
  • بازدید سال : 5,341
  • بازدید کلی : 440,849